Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Jitka_Blansko

24. 5. 2012 14:49
Děkujeme pane doktore!

Další krásný příspěvek fandím Vám. Opět jsem hrdá na to že jsem Češka když toto čtu. S tím provazochodectvím ale opatrně! Byla by velká škoda kdybyste si ublížil! Vím z vlastní zkušenosti (moravská větev mé rodiny jsou varietní umělci artisté) můj strýc si takto ošklivě polámal nohu! Ale když to někdo umí je to krása a tomu fandím! Naštěstí se dostal do tešínské nemocnice kde mu ji lékaři vyspravili pomocí sádry a dnes je zcela zdráv. Těším se na další dávku Člověčenství od vás Pane Doktore!R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2087x
Můj indiánský pradědeček mi odkázal motorovou pilu. Udělal to hned potom, co s ní v opilosti uříznul nohu svému krajanu, který s ním onoho osudného prvního máje putoval za účelem podřízutí májky v sousední vsi. Stál blbě, májka byla moc blízko nohy, chyběly centimetry ... (www.mediciman.cz, březen 2005)

Seznam rubrik